BYT | Klantcontact

Geef uw klantcontact een sociaal geluid
Uw MVO of SROI-doelstellingen invullen door samen te werken met een extern contact center? Dat kan. BYT is hét social contact center van Nederland en is 100% SROI-proof. Dat houdt in dat wij u kunnen helpen bij uw klantcontact via de telefoon, per e-mail of via social kanalen.

Als sociale onderneming draait het bij ons om impact first. Daardoor draag je als opdrachtgever van BYT direct bij aan hun positieverbetering en worden banen gecreëerd voor doelgroepen in Nederland. Hierdoor kunt u de kosten voor onze inzet afschrijven van uw SROI-verplichting.

Van outsourcing van uw eerstelijns klantcontact tot het bieden van ondersteuning bij bedrijfsprocessen op afstand. BYT biedt uw organisatie klantcontactdiensten op diverse niveaus en heeft een contactcenter in hartje Rotterdam.

Onze diensten
Wij werken het liefst samen met bedrijven met een lange termijnvisie, maar kunnen uw organisatie ook op projectbasis ondersteunen. Wij kunnen u bedienen met de volgende typen klantcontactdiensten:

  • Eerstelijns klantcontact via telefoon, chat of e-mail
  • Klanttevredenheidsonderzoeken (KTO)
  • Planning & afspraken service: voor het uitbesteden van de planning van uw buitendienst medewerkers, zoals bijvoorbeeld uw monteurs of accountmanagers
  • Data-verrijking: voor verrijking van uw klantgegevens
  • Verificatie-lijn: zowel in- als outbound
  • Happy calls: voor het welkom heten of bedanken van een nieuwe klant of donateur
  • Staat uw specifieke voorbeeld er niet tussen? Daag ons uit met een uitdagende case!

    Klantcase: Welzorg - eerstelijns klantcontact
    In medische hulpmiddelen leverancier Welzorg heeft BYT een maatschappelijk gedreven opdrachtgever die onze missie en visie onderschrijft. Samen boeken we resultaat door te kiezen voor het opleiden en te werk stellen van bijstandsgerechtigden uit Rotterdam en de arbeidsmarktregio Rijnmond. Naast het bieden van een eerste opstap, investeert Welzorg voortdurend in de ontwikkeling van onze mensen.

    BYT verzorgt voor Welzorg een deel van het eerstelijns klantcontact, in combinatie met een facilitair callcenter. Welzorg geeft op deze manier invulling aan SROI-doelstellingen vanuit hun dienstverlening binnen de WMO en hun maatschappelijke footprint als zorgaanbieder.