BYT | Talentpool

Opleiden is het nieuwe werven
Binnen onze Customer Contact Academy vinden mensen hun weg naar een nieuwe carrière als customer contact specialist. Wij bieden opleidings- en omscholingstrajecten waarin men kennis maakt met een klantenservice omgeving. Naast een theoretische opleiding, doorloopt elke deelnemer ook een praktijkopleiding. Dit houdt in dat de deelnemer klantcontact opdrachten uit voert, onder begeleiding van een senior medewerker en trainer. De combinatie van theorie en learning-on-the job zorgt ervoor dat elke deelnemer alle facetten van het vak ontwikkelt.

Onze trainers beschikken over jarenlange ervaring met het opleiden van klantenservice medewerkers voor gerenommeerde bedrijven

Nieuw arbeidspotentieel
Doordat wij uitsluitend werken met mensen die nu geen onderdeel uitmaken van het arbeidsproces, is onze pool een aanvulling op het huidige arbeidspotentieel. U als organisatie heeft de kans om uw wervingskanaal uit te breiden met deze afgesloten pool van nieuw talent.

Customer Contact Talentpool
Naast onze rol als opleider, helpen wij onze mensen ook aan een passende baan bij een werkgever in de regio van hun woonplaats. Na het succesvol doorlopen van onze Academy, worden nieuwe talenten opgenomen in onze Talentpool.

De Talentpool bestaat uit klantenservice agents met enkele maanden tot 1,5 jaar werkervaring in een klantenservice omgeving. Werkgevers kunnen een beroep op hen doen voor vaste banen, op projectbasis of voor tijdelijke functies, zoals bijvoorbeeld eindejaar werkzaamheden bij (zorg)verzekeraars.

Job coaching
Werkgevers die een beroep doen op personeel uit de Talentpool kunnen rekenen op de nodige ondersteuning vanuit beide organisaties om de kandidaat te begeleiden in zijn nieuwe baan. Zo maakt job coaching onderdeel uit van de dienstverlening, hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Neem voor interesse in onze Talentpool contact op met Tim Osorio via tim.osorio@byt.nl.